تهران – مسئول واحد ناك مخابرات منطقه 8 تهران گفت: شماره 2828 سامانه فروش و پشتيباني سرويس اينترنت پر سرعت(ADSL) شركت مخابرات استان تهران به صورت شبانه روزي آماده پاسخگويي به شهروندان تهراني ست.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شركت مخابرات استان تهران، موسی شیردل افزود: مشتركین برای ثبت نام، استفاده و مشاوره از اینترنت پرسرعت پس از تماس با سامانه 2828 كلید 1 را فشار داده و به اپراتورهای فروش سرویس وصل شوند و ثبت نام كنند.

وی ادامه داد: چنانچه مشتركین درخواست ارتباط با واحد پشتیبانی فنی را داشته باشند پس از تماس با سامانه 2828 و فشردن كلید 2 و وارد نمودن شماره تلفن دارای سرویس ADSL به دو طریق می توانند ارتباط برقرار كنند.برای گذاشتن پیغام خرابی كلید شماره (1) را فشار دهید و پیغام خود را بگذارید در انتها كلید (9) را فشار داده و از سیستم خارج شوید تا پیام شما در سامانه ثبت شود.

وی خاطر نشان كرد: در صورتی كه كاربران كلید شماره (9) را نفشارند پیغام خرابی آنان ثبت نمی شود. پس از ثبت خرابی در مدت كمتر از یك ساعت كارشناسان واحد پشتیبانی با كاربر مربوطه تماس گرفته و مشكل را در اسرع وقت برطرف می كنند.

شیردل ادامه داد: كاربران جهت ارتباط مستقیم با كارشناسان دیتا در خصوص اعلام خرابی و رفع مشكلات اینترنت پرسرعت پس از تماس با سامانه 2828 و انتخاب كلید 2 شماره تلفن خط اینترنت پرسرعت خود را وارد كرده و مجدداً كلید (2) را فشار داده تا ارتباط مستقیم برقرار شود.

تهرام/1058/1275

سرخط اخبار اقتصاد